رفتن به محتوای اصلی
گروه پژوهش شهرداری قم
۳ تیر, ۱۴۰۲ / ۰۷:۱۱

شهردار قم درگذشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین آشتیانی را تسلیت گفت

مطلب بدون عنوان 1462
شهردار قم با صدور پیامی، درگذشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین آشتیانی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده سابق قم در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.
فعالیت‌های آن مرحوم در حیطه تفسیر قرآن کریم و تقویت بنیه فکری و عقیدتی دانشگاه‌های کشور، در یاد و خاطره مردم و نخبگان ماندگار است

به گزارش شهرنیوز، دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌ محمدرضا آشتیانی‌ نماینده سابق مردم قم در مجلس شورای اسلامی و عضو جامعه مدرسین قم را تسلیت گفت.

 

متن پیام شهردار قم به این شرح است:

 

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِ. خبر ارتحال عالم جلیل‌القدر، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه و نماینده دلسوز مردم قم در دوره‌های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی موجب تألم و تأثر فراوان شد.

ایشان در سنگر نمایندگی مجلس شورای اسلامی همواره دلسوز مردم و محرومان بوده و سیاست‌مداری را با مردم‌داری و اخلاق‌مداری همراه ساخته بودند.

فعالیت‌های آن مرحوم در حیطه تفسیر قرآن کریم و تقویت بنیه فکری و عقیدتی دانشگاه‌های کشور، در یاد و خاطره مردم و نخبگان ماندگار است.

خدمات بی‌بدیل ایشان در کنار روحیه دلسوزانه برای تربیت نیروهای جهادی و کارآمد و توسعه سیاست اخلاقی، آثار ماندگاری در سپهر مدیریتی کشور و استان قم گذاشته است.

ضمن تسلیت فقدان آن فقیه وارسته به محضر حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری مدظله العالی، طلاب و علمای معزز حوزه‌های علمیه، صبر بر این مصیبت را از درگاه حضرت احدیت برای بازماندگان و بیت شریف خواستارم.

سید مرتضی سقائیان نژاد

شهردار قم

 

انتهای پیام / 104

 


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/g9Ns